Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Trenger forslag til sanger som får opp tempoet litt, både når jeg går tur, "rocker" på stuegulvet eller stepper som en gal på steppemaskinen ) Gode gamle "slagere" fra aerobic-verdenen taes også imot med takk )
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #10 Skrevet 3. mars 2011 Hvis du skriver "treningssanger eller løpesanger" i forumets søkefelt finner du mye. Det samme gjelder google. Har akkurat gjort det selv, men orker ikke skrive listen min nå...sorry, du må gjøre det sjæl
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #11 Skrevet 3. mars 2011 Disse har jeg på Ipoden til trening. Chemical Brothers:Galvanize Fatboy Slim: Right Here, Right Now Fatboy Slim: Praise You Prodigy: Firestarter Prodigy: No Good The Shamen: Ebeneezer Goode "All my life" av Foo Fighters Ladyhawke: My Delirium Beck: Sexx Laws Throwing Muses: Bright Yellow Gun The Cardigans: My Favourite Game Missy Elliot: Work It Notorious B.I.G.: Hypnotize Goldfrapp: The Train Jane's Addiction: Been Caught Stealing Offspring: Pretty Fly (For A White Guy) Green Day: Basket Case husker ikke artist, men sangen heter Bumpy ride Club cant even handle me right now Basshunter, every morning Christina Aguilera-Fighter Darude-Sandstorm Fergie feat (husker ikke i farta)- getting over you Shakira- Waka waka P!nk. So what Duck sauce-barbra Streisand Nick Cave - stagger lee, god til tuuuuuuunge, seige bakker Iron Maiden - phantom of the opera, der kan du kjøre "runder", flere ulike rytmer i sangen så kan putte inn både bakke, jumps og spurt Alice Cooper - poison, en slager jeg aldri blir lei av å spinne til Something-Lasgo Luvstruck-Southside Spinners Dr. Feelgood-Interphace White Wedding- Billy Idol Cradle of Love- Billy Idol The Rox Medley-Roxette Maniac-Flashdance soundtrack (kan bruke Topmodelz versjon) Back to the 80's- Aqua I don't Feel like dancing-Scissor Sisters Sweet Freedom-Safri Duo Played Alive(The Bongo Song)-Safri Duo Sandstorm-Darude Boom Boom Pow-Black Eyed Peas feat. David Guetta Footloose-Kenny Loggins Rompa Mi-DDE I like it- Enrique Iglesias and Pitbull Liebe- Ayla Over the Hills and far away-Nightwish Du hast- Rammstein Feuer Frei- Rammstein Let's get rocked- Def Leppard Pour Some Sugar on Me- Def Leppard Separate Ways- Journey Need you Tonight- Inxs Devil Inside- Inxs
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2011 #12 Skrevet 6. mars 2011 Tusen takk for mange gode tips! Nå er det bare å laste ned som en gal, mange der som jeg har glemt... Og "takk" til vedkommende som hjalp meg med å dytte opp denne tråden med uendelig mange dytter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå