Gå til innhold

Stokkes Newborn-sete til TrippTrapp Stol ?


lykkesky

Anbefalte innlegg

Her i huset har førstemann Tripp Trapp Stol, og det tenkte vi selvfølgelig at neste også skal få. Vi bruker mye tid rundt bordet, ved måltider og andre aktiviteter som baking og tegning. Og nå har jo Stokke kommet med et Newborn-sete som kan monteres på Tripp Trapp Stoler som gjør at babyer helt fra nyfødt kan sitte ved bordet sammen med resten av familien. Om jeg har forstått det riktig kan setet også brukes som en slags "vippestol" hvis man setter det ned på gulvet. Uten å vite om det er mye styr med monteringen av setet fra stol til gulv og til stol igjen.. Kan man da kanskje forsvare prisen som er på 999,- ? Hører også noe om at disse setene bare kan brukes på stoler som er produsert etter 2003, men dette er jeg ikke sikker på...(?)

 

Er det noen som har noen tanker og kanskje erfaringer med dette setet?? Personlig syns jeg det virker helt genialt! :)

 

En link til en artikkel om Newborn-setet:

http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article620807.ece

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen erfaring med det dessverre, men har vurdert å kjøpe det selv. Syns det virker genialt. Men syns det blir litt dyrt da, når man må kjøpe stol og newborn setet i tillegg. Så har ikke helt bestemt meg enda. Får se hva vi finner ut.

 

Lurer på om han i butikken sa det kun passer på stoler som er produsert etter 2005, da forandret de visst på ryggen på stolen. Mulig jeg blander årstallet med noe annet, men mener det var det han sa altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en gammel tripp trapp stol og kjøpte dette newborn settet til mni skulle komme. Men desverre så har nok vi for gammel stol.Passa ikke i det hele tatt. `Fikk heldigvis levert det tilbake da :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...