Gå til innhold

Hurra!! Er så glad :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har 2 barn og etter det andre barnet var det stopp for mannen min, da ville han ikke ha flere barn. Jeg har alltid hatt lyst på 3 barn og skuffelsen ble stor når han ikke ville, men jeg kunne ikke presse han eller mase på han for det hadde gjort tingen enda verre.. Men igår så spurte han meg og jeg fortsatt hadde lyst på barn nr 3 for han ser det på en helt annen måte nå. Nå har han faktiskt lyst på en liten til, barna våres begynner å bli store 4 og 6 år og alt går på skinner :)

Vi snakket på å begynne prøvingen i nov/des og jeg gleder meg så utrolig. De 2 andre var ikke planlagt men selvfølgelig svært ønsket begge to men jeg gleder meg til å få posetiv test og løpe til mannen min og kaste meg rundt han og si at den er posetiv og se at han blir glad for det og ikke at reaksjonen til oss begge blir :shit hva gjør vi nå?!.

 

Er så glad :)

Ha en strålende dag damer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig for dere! Lykke til med prøvingen :)

Skrevet

Så koselig da :D Prøvetiden er så utrolig spennende, masse lykke til :)

Skrevet

12:33 og du ble ikke glad:p?

 

 

Så gøy å høre :)

Håper det snart blir klaff da :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...