Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Jeg og mannen min har 2 barn og etter det andre barnet var det stopp for mannen min, da ville han ikke ha flere barn. Jeg har alltid hatt lyst på 3 barn og skuffelsen ble stor når han ikke ville, men jeg kunne ikke presse han eller mase på han for det hadde gjort tingen enda verre.. Men igår så spurte han meg og jeg fortsatt hadde lyst på barn nr 3 for han ser det på en helt annen måte nå. Nå har han faktiskt lyst på en liten til, barna våres begynner å bli store 4 og 6 år og alt går på skinner Vi snakket på å begynne prøvingen i nov/des og jeg gleder meg så utrolig. De 2 andre var ikke planlagt men selvfølgelig svært ønsket begge to men jeg gleder meg til å få posetiv test og løpe til mannen min og kaste meg rundt han og si at den er posetiv og se at han blir glad for det og ikke at reaksjonen til oss begge blir :shit hva gjør vi nå?!. Er så glad Ha en strålende dag damer
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Så koselig da Prøvetiden er så utrolig spennende, masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 12:33 og du ble ikke glad:p? Så gøy å høre Håper det snart blir klaff da :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå