ღMaritpusenღ Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har vært på jakt etter en heldress i krinkelull siden før jul. Den eneste butikken som selger det heromkring har et enromt dårlig utvalg med bare bittesmå størrelser eller todelte dresser. (Visstnok enorm etterspørsel etter dem). Så nå prøver jeg meg her. Er det noen som vet om noen nettbutikker (som man kan stole på) som selger disse dressene? Er litt skeptisk på netthandel. Dressen skal være hel, og den skal være brun. Poden bruker 86 nå, men har sånn smått begynt å kjøpe klær i 92. Om noen som er litt bedre enn meg på det med netthandel greier å spore opp en sånn en ville jeg blitt veldig glad!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 http://www.loevebarna.no/index.php?nr=90&case=4&id=499&idkategori=366&attributt=16253&produkt=210
ღMaritpusenღ Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2011 Ser ikke ut som de har riktig størrelse her heller.. Når jeg trykker brun får jeg bare opp 60 i str.. Antar str er slik at når han ligger på 86/92 til vanlig så skal han ha 90? De hadde i blå da.. Hmm.. Evt andre steder?
ღMaritpusenღ Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2011 Krabaten har ja Har du erfaring med dem? Er det en trygg nettbutikk? Risikerer ikke svindel, at de trekker for mye penger eller at varen aldri kommer?
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 http://levvel.mystore.no/ds_product_info.php?cPath=35_63_82&products_id=454
Babyønske �� Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Har ikke handlet der selv, men har hørt flere andre som har handlet der, og ikke hørt noen nevne noe negativt. Men jeg har ellers handlet mye på nettet, og aldri opplevd å bli lurt eller svindlet, så ville ikke vært så redd for det var jeg deg.
ღMaritpusenღ Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2011 Ok, takk! Da prøver jeg!! Den var jo nesten en 100lapp billigere hos krabaten enn hos lev vel også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå