RompeRock Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har meldt meg inn i VG sin vektklubb, for å få litt mer kontroll og motivasjon til å gjøre noe med mine 10 kilo for mye. Målet er altså 10 kilo ned på ca. 4 måneder. Vektklubben har da regnet ut at jeg kan ha i meg i overkant av 1900 kalorier om dagen. Er ikke dette litt mye? Hører jo om de som kun skal ha 1300 kalorier om dagen, og trodde jeg kom til å ende rundt der også... Hva tror dere? Hm, skeptisk
temine Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Hvor mange kalorier du ska spise avhenger av alder, vekt, høyde, kjønn og ikke minst; aktivitetsnivå. Jeg må si 1900 kcal høres mye sunnere ut enn 1300 kcal. Du skal jo holde ut, spise deg mett og forhåpentligvis omdanne litt fett til muskler. Da må du trene, og da trenger kroppen energi:)
Glajenta ♥ Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Tror ikke det er så galt jeg, enig med temine. :-) Jeg ligger for tiden på 1300 - de dagene jeg ikke trener. Du må nesten prøve deg frem, se hva som fungerer for deg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå