Gå til innhold

Hva ville dere gjort ang fastlegen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fastlegen min er fantastisk, men jeg har ikke byttet etter vi flyttet sist så han er 1,5 timers kjøring herrifra. Nå er jeg gravid og skal begynne med svangerskapskontroller, lurer på om jeg skal bytte eller ikke. Litt vanskelig, for man vet jo aldri hva man ender med.

Sønnen min sin far bor på samme sted, så jeg er jo der for levering og henting da. Så om legen min gir meg time de dagene han skal hentes går det jo fint, skulle det derrimot være noe akkut blir det kanskje vanskeligere?

Er så godt å gå til noen som kjenner meg og historen min, kjenner meg igjen når jeg kommer osv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ingen virkelig anbefaler en spesiell lege på ditt nye hjemsted, så hadde jeg beholdt fastlegen.

Gode leger er vanskelig å finne. Og når du likevel kan være i området ved et evnt.legebesøk så hadde jeg holdt fast på fastlegen.

Ved svangerskapskontroller så bestiller man gjerne time en god tid før - så å få en time en tid som passer deg bør gå greit. Du kan jo alltids bestille flere timer i samme slengen også.

Skrevet

Jeg tror også jeg ville beholdt fastlegen. Veldig greit å gå til en som kjenner deg gjennom flere år. :)

Skrevet

Hold på legen din =)

Jeg har lett i flere år etter en god en, endelig funnet en fantastisk lege som virkelig ser meg =)

Har spøkt om at dersom han flytter, så flytter jeg også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...