Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Kjenner du til begrepet fantomsmerter? Smerter i en kroppsdel man mangler. F.eks vondt i en amputert fot.. Jeg fødte for en drøy måned siden - og nå kjenner jeg spark i magen! Hadde jeg ikke visst at det var umulig hadde jeg vært overbevist om at jeg var gravid! Flere som har opplevd det?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Ganske vanlig, og har opplevd mye av dette selv. Det er muskler som trekker seg sammen og indre organer som faller tilbake på plass. Noen opplever slike "spark" år etter graviditet.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Min yngste er 2,5 år og jeg opplever stadig fantomspark. Her om dagen måtte jeg ta en test, da var det så mye av dette at jeg var hellig overbevist om at jeg var blitt gravdi igjen uten å ha fått det med meg. Leser jo stadig om de som har gått gjennom ett helt svangerskap og føder i do fordi de ikke viste at de var gravide. Men det var jeg heldigvis ikke *phu*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå