Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #1 Skrevet 3. mars 2011 Hun er et fantastisk menneske! Ja svigerfar også! De gjør alt for å hjelpe oss og vi hjelper de tilbake. Tar de med oss på turer og passer på å besøke de jevnlig. Skal sies at de begge er i 70 årene, men utrolig spreke! De blir så takknemlig når vi kommer på besøk, inviterer på middag osv.. Så ville bare si at jeg er så takknemlig for at jeg har så fine svigerforeldre, de jeg har hatt tidligere har jeg ikke hatt så godt forhold til... Det vil da si svigermor fra H.........
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Kan du umulig ha, siden det er jeg som har det Trives så godt sammen med svigermor, vi hjelper hverandre med husvask, har privte te stunder sammen osv. Kan prate sammen om alt Fikk nyerlig barn, og mens vi var på barsel på sykehuset, hadde hun låst seg nn og tatt husvask for oss, børi inn ved nok til en uke, lakt ned kaker til barselbesøk i fryseren vår, og fyrte godt opp i ovnen og peisen den dagen vi kom hjem I morgen har jeg invitert henne og svigerfar på middag, til henne er det en stor takke middag Og har kjøpt et armbånd som vi har gravert inn "verens beste farmor" <3
2 små og en undulat Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Jeg er like heldig som deg:) Klart hun har sine feil, hun er da bare et menneske! Men makan til omsorgsmenneske skal man lete lenge etter! Etter at min samboer og jeg fikk barn har svigermor og jeg fått enda bedre forhold. Det er så stas å se ungene kose seg med bestemor. De skaper minner for livet:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har ett kjempegodt forhold til mine tidligere svigerforeldre, mine barns besteforeldre. De er like mye familie her som mormor og morfar er til ungene og oss. Min mann og mine stebarn ser de også på som besteforeldre. Min svigermor har jeg vel ikke det beste forholdet til, men ikke noe vanskelig i den forstand. Min mann har ikke så godt forhold til henne, så jeg får ikke det beste forholdet til henne selv. Min svigerfar er helt super, samme er kona hans. Det er bare så synd de bor på andre kanten av landet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå