Gå til innhold

Dette med besøk etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere kjefter utrolig mye på HI.

Hvilken rett har dere til det?

Det er HI i den andre tråden og hennes mann som er foreldre til barnet, og dermed de som bestemmer.

Dere vet heller ikke noe om hvordan denne svigermoren er.

Hva hvis hun er svigermor fra helvete??

Jeg har selv en svigermor som forlanger å kunne røyke under vifta på kjøkkenet, og å bli vartet opp når hun var på besøk.

"Sønnen har det jo fint , og jeg røykte i stuen når han var liten".

"Har du mer kaffe", "har du noe godt til kaffen", "nå må mate barnet", nå må du ditten, nå må du datten.

Satt gjerne flere timer.....

Ingen respekt for at jeg måtte prøve å finne ut at ting litt på egenhånd også.

Ingen respekt for at jeg faktisk er mor til barnet, og ønsker å gjøre ting på min måte.

Til slutt fikk hun besøksforbud til babyen var 1 mnd, og fikk da beskjed om at skulle hun komme på besøk etter det var det ikke noe gå på kjøkkenet å ta en røyk når jeg var på do, ikke noe kommandering.

Dersom hun ville fortsetter på samme måte da, ble det en ny måned med besøksforbud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er grusom! Å si det er røykeforbud og håndheve det er jeg enig i, men ellers... Dårlig håndtert av deg!

Skrevet

heheh besøksforbud. hjelpe meg til.... jaja jeg er glad jeg er såpass oppegående at jeg klarer å forklare det for menneskene rundt meg på en ordentlig og respektfull måte om det er noe som blir helt feil for meg i forbindelse med både barna og meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...