Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Igangsatt etter overtidskontroll 10 dager over termin, førstegangsfødende.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Med rier, 5 døgn før termindag. Fødte 3 dager før termin, etter en god dose rier!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Første startet med rier. Andre startet med slimpropp (på morgenen) og vannavgang på ettermiddagen. Rett etter vannet gikk - MEGA rier :=)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Rier alle tre gangene. Vannet gikk ikke før langt ut i fødselen med noen av dem.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #7 Skrevet 3. mars 2011 Startet med rier. Etter en time gikk vannet og en time etter der igjen kom babyen (kun to pressrier). Gikk fort, greit og nesten smertefritt.
3 nøtter til Askepott Skrevet 3. mars 2011 #8 Skrevet 3. mars 2011 Startet med vannavgang kl 5.00 på morningen, klokka 8.40 var ungen ute. førstegangsfødende.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 vannavgang med førstefødte, riene startet etter et døgn, jenta var ute ti timer etterpå. Ble satt igang med nummer to, fødselen tok tre timer fra de tok vannet.
Raych Skrevet 3. mars 2011 #10 Skrevet 3. mars 2011 Første døsel var planlagt ks. Andre fødsel skulle også være planlagt ks, men fødselen startet med vannavgang og effektive rier 15 dager før ks datoen. Den endte i hastesnitt, ettersom jeg ikke kan føde vaginalt, men alt gikk veldig greit og rolig for seg.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #11 Skrevet 3. mars 2011 Første fødsel begynte med svake rier som ble sterkere og sterkere. Før andre fødsel hadde jeg hatt mye og vonde (og innimellom regelmessige) kynnere som ble vondere og vondere og til slutt måtte jeg innrømme at det antagelig var rier ettersom de kom oftere og oftere og ble vondere og vondere.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #12 Skrevet 3. mars 2011 Slimproppen gikk natt til lørdag, smårier hele lørdag, rier lørdag kveld, ute søndag morgen. Første fødsel startet med kynnere lørdag og søndag, rier søndags kveld og delvis vannavgang, ute mandag formiddag
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #13 Skrevet 3. mars 2011 Vannet gikk midt på natta. Da våkna jeg;) 6 timer etter kom gutten<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå