Gå til innhold

hvordan startet din fødsel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Igangsatt etter overtidskontroll 10 dager over termin, førstegangsfødende.

Skrevet

Med rier, 5 døgn før termindag.

Fødte 3 dager før termin, etter en god dose rier! :P

Skrevet

Med rier begge gangene.

Skrevet

Første startet med rier.

Andre startet med slimpropp (på morgenen) og vannavgang på ettermiddagen. Rett etter vannet gikk - MEGA rier :=)

Skrevet

Rier alle tre gangene.

Vannet gikk ikke før langt ut i fødselen med noen av dem.

Skrevet

Startet med rier. Etter en time gikk vannet og en time etter der igjen kom babyen (kun to pressrier).

Gikk fort, greit og nesten smertefritt.

Skrevet

Startet med vannavgang kl 5.00 på morningen, klokka 8.40 var ungen ute. førstegangsfødende.

Skrevet

vannavgang med førstefødte, riene startet etter et døgn, jenta var ute ti timer etterpå.

Ble satt igang med nummer to, fødselen tok tre timer fra de tok vannet.

Skrevet

Første døsel var planlagt ks.

Andre fødsel skulle også være planlagt ks, men fødselen startet med vannavgang og effektive rier 15 dager før ks datoen. Den endte i hastesnitt, ettersom jeg ikke kan føde vaginalt, men alt gikk veldig greit og rolig for seg.

Skrevet

Første fødsel begynte med svake rier som ble sterkere og sterkere. Før andre fødsel hadde jeg hatt mye og vonde (og innimellom regelmessige) kynnere som ble vondere og vondere og til slutt måtte jeg innrømme at det antagelig var rier ettersom de kom oftere og oftere og ble vondere og vondere.

Skrevet

Slimproppen gikk natt til lørdag, smårier hele lørdag, rier lørdag kveld, ute søndag morgen.

Første fødsel startet med kynnere lørdag og søndag, rier søndags kveld og delvis vannavgang, ute mandag formiddag

Skrevet

Vannet gikk midt på natta. Da våkna jeg;) 6 timer etter kom gutten<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...