Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Min Sigurd er snart 5 år og selvsagt en deilig liten gullunge... så det er hvor godt jeg liker navnet Sigurd!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 En av mine favoritter, som jeg dessverre aldri får brukt..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Syns det er et helt greit navn. Skiller seg ikke ut på noen måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå