Gå til innhold

Spm ang Bikeshop2000 og netaling/moms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt TFK twinner twist duo hos Bikeshop2000 og fått e-post med detaljer for forhåndsbetaling. I totalsummen her er imidlertid ikke de 19% tydk moms trukket fra. Jeg trodde man skulle betale uten dette beløpet og betale norsk moms når man får varen. Andre som har bestilt og betalt tysk moms og fått det tilbakebetalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overskriften skulle selvfølgelig være betaling/moms.

Skrevet

Når jeg betalte hadde de trukket fra den tyske momsen hvertfall, men kan være at det ikke sto spesifisert? Ble hvertfall en lavere totalsum enn den som sto oppgitt på sidene deres.

Skrevet

Nei, totalsummen ble ikke lavere, derfor jeg reagerte på det. Har sendt en e-post så får se om jeg får svar snart.

Skrevet

Gjør det, de pleier å være kjappe å svare på mail :)

Skrevet

Da har jeg fått svar på mail og ordrebekreftelse med totalsum uten tysk moms. De hadde i tillegg trukket fra en Quick Fix bag jeg hadde bestilt til min TFK Joggster Twist som jeg har fra før, siden de trodde jeg hadde bestilt feil. Og jeg ser på mobilen min at de har forsøkt å nå meg på telefon. Så jeg må absolutt si meg fornøyd med servicen.

Måtte bare gi beskjed om at jeg faktisk vil ha Quick Fix bagen til Joggster Twist i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...