Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 hvis han er syk. har væært der fordi han var full av prikker og barnehagen trodde det avr brennkopper, så måtte friskemelde han var mollutter ( eller hva det nå het). også vært der en annengangg fordi han ahdde høy feber og kastet opp hele tiden. og en annen gang fordi i en periode hade han diare helee tidenn så måtte se hva det var. var bare irritabel tarm. så har vært der med han 3 ganger. bedre å være sikker enn å la være dra også er det noe farlig.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 oi. Jeg har nok vært der minst 50 ganger:o hi
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 kommer sikkrt ann på ungen. min har bare vært "syk" de 3 gangene.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 MIne barn har vært hos legen 4 ganger tilsammen om vi ser bort innkallinger alle får: en gang med ørebetennelse og feber over mange dager en gang med brokk som måtte opereres (legevakt) en gang med øyekatarr som måtte behandles og en gang med bronkitt Drar ikke til legen for småting som forskjølelse, feber, omgangssyke o.l. med mindre allmenntilstanden tilsier at vi burde.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Hvis du teller med legevaktbesøk for syying så har min 6 åring vært hos legen 7 ganger tror jeg. 1 ekstra kontroll pga bilyd på hjertet 1 ørebetennelse 1 5. barnesykdom (eller hvilket nummer det nå var) 2 ganger sying på legevakta 1 gang fjerning av sting 1 gang eksem og 4 åringen 6 ganger 3 ganger pga barneaastma 1 gang for å få en legokloss ut av nesa 1 gang vannkopper 1 gang kikhoste Jeg føler ikke at det er så veldig mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå