Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 For 5 år siden var det bare venner av meg som var på facebook. Så ble mamma med. Pappa.... Noen tanter og onkler. ... bestemor.....(!) Men nå er det pinadet små nevøer og nieser (yngste er 10 år) som spør om vi skal være venner. Ærligtalt synest jeg ikke noe om det. Jeg har ikke behov for å være venner med mine tanteunger på nett - ikke de som er 10 år iallfal. Synest rett og slett at det er en uting! Og det har ikke noe med at jeg legger ut upassende ting, jeg bare liker det ikke! Flere med meg??
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Er bare å ikke legge dem til som venner det. Jeg har ingen barn som venn på FB. Når jeg får forespørsler så skriver jeg en trivelig melding om at jeg bare er venn med familie og de over 18 år (vil ikke at barna skal føle at jeg er kjip som bare trykker "nei" eller at de skal føle seg utelatt). Og alle har skjønt den. Ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Evt kan du tilpasse profilen din litt slik at "vennene" dine 10 år ikke får sett annet enn profilbildet ditt omtrent Ellers er jeg enig med deg i at 10 åringer ikke har noe på facebook å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Synes også det er en uting. Og det er jo faktisk 13 års aldersgrense. Mener foreldrene som tillater barna en profil sender et signal om at aldrsgrenser ikke er så nøye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå