Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 vi fikk en NYDELIG jente for 10 mnd. siden og siden da har vi vært utslitte(kolikk, Kiss Kidd, manuellterai, fysioterapi, naprapat, sykehusinnleggelse med mor og barn osv osv osv...). Går mye bedre nå, men vi er liksom ikke _kjærester_ legre føler jeg...sjelden vi kysser, har sex kanskje 1 gang i mnd(om vi orker)...han sier han er så sliten at han ikke orker... jeg tenker daglig på andre menn (som er interessert i meg) og kunne godt tenkt meg å hatt sex med en av dem, MEN nei jeg gjør ikke det, utroskap er det verste som finnes...men hjeeeelpes meg, hvordan skal jeg gjøre det når mannen ikke tenner meg lengre...synes han har forfalt:( går i bula bokse dag inn og dag ut, slitte t-skjorter, promper og u name it:P noen tips?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 og jeg føler ikke jeg er blitt mindre attrktiv etter svangerskap og fødsel, jeg kler meg pent, pynter meg og er normal slank slik jeg var før jeg ble gravid...kan han bare være sliten? HI
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 det er da ikke sikkert han tenker slik som henne, venninna mi var i en helt lik situasjon med mye stress og diverse...hadde ikke sex på et halvt år, men er gift nå...med hverandre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå