Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Har dere et godt samliv? Og hvordan har dere det?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Avsappet, trygt, rolig og koselig ^^ Krangler om ur-teite ting, som hvem som skal ha leggeansvar når begge er slitne og helst ikke vil krangle med trasseren vår om pysjen skal på eller ei, og andre trivielle ting. Snakker sammen om alt, kan diskutere alt fra ting vi ser på TV, til ting rundt oss, og helt OK med at vi ikke finnes enig rundt noen temaer. Vi er litt forskjellige iflt planlegging. Jeg er litt "by the seat of my pants" person, mens han har alltid lommebok, nøkler osv i de "riktige" lommene på jakka jeg er mer eventyrlysten og hiver meg raskere inn i ting, han er mer kalkulerende og må tenke gjennom en del. Jeg blir fortere deppa hvis ting ikke går akkurat min vei, mens han tar det med strålende ro og prøver å finne en løsning. Så vi lærer mye av hverandre. Vi kan bli møkk lei hverandres selskap, men savner hverandre så fort vi er fra hverandre en natt Vi har brukt 7 år på å komme oss hit, og det er verdt alt slitet og nedturene, for nå er alt rolig og behagelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå