Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Vakser dere kjelen etter hver gang? Det kommer sånne flekker i bunn av kjelene. Og det løsner noen små flak som ligger i vannet. Samboeren min sier det er kalk og at det ikke er farlig, at ikke det gjør noe at det kommer i tåteflaskene til babyen.. Men det er jo ikke alltid har har rett. Hva sier dere? Burde jeg fjerne flekkene, mellom hver gang jeg koker flaskene? De kommer jo bare etter av vi koker vann ikke noe annet.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Ja, det burde du. For det er melkebakterie flak som ligger der. Ikke kalk.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Okei? Så selvom jeg vasker flaskene så er det fortsatt melk på de=( ja, da skal jeg gjøre det:) takk for svar:) hi
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 vi får også merker i bunnen av kjelen, men de går ikke bort hverken med skrubb eller annet....er det melkebakterier?har bare vært brukt til flaskekoking og vi vasker faskene med zalo først så egentlig skal de være rene når vi koker dem...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 De merkene som er i kjelen vår går nesten helt vekk hvis man skrubber godt. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå