ønsker2 Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Det har jeg aldri vært borti med mitt første svangerskap, men sitter med smertene nå. Hva kan dette være? I følge UL termin er jeg 36 + 2 i dag, og mens termin er 38 uker i dag.
theamortil3 Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Kan være så mye... Jeg er inger ekspert men blindtarmen ligger på hø. side også. Ellers kan man jo ha modningsrier på en side av gangen og i hele magen. Begge tingene er normalt. En UVI kan også gi smerter på den ene siden og falske rier. Om du har konstante smerter eller om smertene er store bør du ringe føden :-)
Gulljente+gullgutt Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Hadde veldige smerter på ene siden av magen, husker ikke hvilken i farten. Var da i uke 36. Varte i 8 timer sammenhengende før de slapp. Hadde jeg opplevd det igjen hadde jeg ringt føden, men gjorde det ikke da for jeg trodde at det skulle gå over hele tiden. Jordmor mente at det kanskje var heftige luftsmerter eller galle/Nyre stein. Vet enda ikke hva det var og har ikke fått det igjen. Nå er jeg 1 dag overtidig, så satser på at alt går fint framover. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå