Gå til innhold

ul i dag: lillebror er 33% større enn gj.snittet!


har4barn

Anbefalte innlegg

Etter første måling viste det seg at "lillegutt" var 44% større enn normalt. Måtte da vente på en annen jordmor som kom og målte. Hun målte litt mindre, og det ble satt ca til 33% større enn gj.snittet. Fikk beskjed om å ringe sv.skapspoliklinikken i morgen (de var stengt da) for å få time.

Er spent på hva de velger å gjøre. Håper de setter i gang i løpet av de neste dagene om han ikke kommer selv. Storebror var målt til 27% større, og han var 4590 10 dager før termin. Lillebror er i hvert fall ikke mindre enn det, så jeg synes ikke han trenger å ligge der inne å kose seg så mye lenger:)

Koselig å se ham igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4590, 10 dager før termin- den er drøy:-o Selv fikk jeg en på 4420 første gang, var inne for å sjekke jenta jeg bærer på nå, og det viste seg at hun er like stor. Selv er jeg ikke særlig stor, og har spist sunn mat gjennom hele svangerskapet. Jeg trøster meg med at mamma som er fembarnsmor, sier at størrelsen ikke har så mye å si, ettersom hennes første var den minste, og likevel den desidert mest smertefulle og langvarige.

Hva sa de på sv.skapspoliklinikken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva har du fått beskjed om?

Selv var vesla 10-15% større sist, ble født 10 dager etter termin og veide 4014. hun jeg bærer nå, skal være normal størrelse ( regner med 3800)

Hvordan var forrige fødsel for det? Ble du satt igang da, eller kom han av seg selv? Uansett lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige fødsel gikk uten problemer, heldigvis, så jeg er ikke redd for å får en med samme vekt. Men, jeg vil helst ikke ha ham mye større enn forrige, så jeg er spent på hvor lenge jeg går før han kommer. Slimer mye nå, og kjenner en del tegn, men ikke noe mer.

De ville ikke sette i gang i går, men de prøvde på en "hinneløsning" .Dette kan sette i gang fødselen på en naturlig måte. Skal tilbake å prøve på nytt på mandag hvis ingenting skjer i helga:).

Er spent nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...