Gå til innhold

Da er jeg her :)


LillemorHeidi

Anbefalte innlegg

Har omsider meldt meg inn. Bestemte meg for å være litt mer gravid på nummer to en jeg var på nummer en. Mens jeg på nummer en knspt så på et gravidblad og kunn holdt meg til en bok. Så har jeg vært litt mer aktiv gravid denne gangen. Til og med sett på Jordmødrene på NRK. (riktignok før jeg oppdaget at jeg var gravid igjen)¨

 

Merker at jeg er veldig sjalu på alle dere som har vært på tidlig ultralyd. Jeg har også lyst på det men nå begynner jo vanlig ultralyd å nærme seg.

 

Er veldig spent på om terminen holder. Den holdt ikke sist men ble bare flyttet en uke. så vi får se nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen inn og gratulerer med en liten september spire i magen :)

Når har du foreløpig termin da? Den pleier vel ikke å bli så altfor gæren i forhold til det man regner ut selv.

 

Apropos tidlig ul kan man jo gjøre privat hvis det er ønskelig, jeg skal gjøre det neste uke på majorstuklinikken. Gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløbig termin 4 september. Nå er det jo bare en måned igjen til ultralyd så jeg regner ikke med at man får time på dagen på en privat klinikk.

 

Jeg regner ikke med at terminen flytter seg mer en en uke, men legen mente jeg var ca 8-9 uker på vei da jeg var hos henne så 4. september er bare en dato tatt ut i løse lufta.

 

Du får virkelig kose deg på ul. Er det sent nok til å få vite kjønn? Og vil du vite det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ringte så virket det som de hadde mye ledig og at du ville nok fått i løpet av få dager... Men jeg ønsket i uke 12 derfor jeg "venter" så lenge.

Men det er jo litt kostbart da.

 

Nei kjønnet får man ikke vite før på den ordinære ul i uke 17-19, de kan ikke se noe enda. Vil gjerne vite det, men ikke min samboer.Han er ikke til å rikke på det området. Men nå skal det jo sies at jeg har fått viljen min 2 ganger tidligere,så får vel la han få følelsen av å bestemme litt også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja de må jo få viljen sin av og til. Min vil gjerne vite og for meg var det greit så da skal vi vite hva det blir.

 

Personlig tror jeg det blir en jente til. Dette svangerskapet er veldig likt det forrige. Men min kjære er fast bestemt på at det er en gutt og tar alle (de veldig veldig få) forskjeller som fins mellom dette og det forrige som en bekreftelse. Vi får se hvem som har rett uansett er vi veldig glade for at det kommer en til.

 

Hva tor du at du får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ganske sikker på at det blir en gutt nummer 3 her hos oss, men det er bare for at jo fler man har av samme kjønn jo mer sannsynlig er det at nestemann blir likedan. Men svangerskapet denne gangen er helt annerledes. Med begge gutta var jeg skikkelig kvalm og kastet opp i flere mnd. mens nå blir jeg bare kvalm/uvel når jeg blir sliten...

Så kanskje det er lov å håpe, men blir jo glad uansett <3

 

Du er jo rundt 3 uker lenger på vei enn meg, har du fått innkallelse til ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe man kan aldri vite. En veninne av meg som hadde 3 gutter var sikker på at nummer fire også var gutt men det var en liten jente.

 

Ja første uke i april har jeg ultralyd. Så nå er det ikke så lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...