Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Noen som vet om det kan bli for stor differanse? Jeg vil gjerne ned litt i vekt og har meldt meg inn i vektklubben.no for å få litt oversikt. I dag har jeg fått/får i meg ca 1250 kcal, og har forbrent/forbrenner ca 2500 kcal. Altså forbrenner jeg da dobbelt så mye som jeg får i meg. Er det for mye? Burde jeg spise mer? På sikt må jeg jo det, det skjønner jeg, men nå som jeg vil ned i vekt?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Med den differansen går du ned drøye 1 kg i uka, noe som er helt ok.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Ok, da fortsetter seg slik Blir nok litt mer kcal inn noen dager, og litt mindre forbrent noen dager, trener "bare" 5 dager i uken. HI
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 HVordan kan du vite hvor mange kcal du har forbrent?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Med min høyde, vekt og normale dagsnivå (litt husarbeid, leke med unger, gå litt her og der osv) forbrenner jeg ca 1950-2000 kcal, og i dag har jeg trent av meg ca 550 kcal ekstra. Jeg taster treningsøkten inn på vektklubben sine sider, og så regner de det ut der. Blir jo bare ca, men bedre enn ingenting HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå