♥mamma♥alene til 3 Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Jeg har problemer med tennene etter svangerskap med hyperemesis og lurer på om det blir omtrent det samme som de med bulimi? problemer med ekstrem ising i tennene, vondt å spise innimellom og tror kanskje jeg har masse hull...Pusser tennene nøye og har alltid gjordt det, men har da 3 svangerskap bak meg med 24/ oppkast av magesyre... Er det mulig å få støtte til tannbehandling noe sted? og hvordn går man frem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå