Gå til innhold

Hvilken baeresele/sjal???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer mest Close Baby Carrier eller Mei Tai, men har absolutt null peiling og trenger tips og raad fra dere med erfaring!

takker og bukker for det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en hjemmesydd MeiTai, den er nett og god iom at stoffet ikke er så tykt, lett å få med seg rundt. Jeg har ikke brukt den etter at gutteplutt var 1,5 år men brukte den mye helt fra han var 3-4 uker. Det kan være litt klønete i starten, men etter et par ganger går det kjapt og greit å knyte på.

Denne gangen tror jeg at jeg skal investere i et elastisk sjal i tillegg, det kan gi litt flere muligheter til bruksområder

Skrevet

Fra starten av anbefaler jeg et elastisk sjal feks www.sleepywrap.com. Når barnet nærmer seg 8-10 kg er det hensiktsmessig å bytte til et vevd sjal (selfølgelig er Mei Tai også super), siden barnet vil sige litt i det elastiske når det blir så tungt.

Mange gode råd og instruksjoner på www.tettinntil.no

Skrevet

Jeg har Close baby carrier og er veldig fornøyd. Rask og enkel å ta på seg og putte baby i. Jeg brukte den fra baby var 4 dager gammel og han sovnet med en gang han ble satt oppi, han elsket den. Jeg har også en Manduca som jeg tenkte å bruke når baby blir litt større. Så egentlig trenger du både baby carrier og Mei Tai/ Manduca e.l. For Close baby carrier er super de første månedene og Mei Tai/Manduca er nok bedre enn baby Carrier når ungen blir 1-2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...