BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Vurderer mest Close Baby Carrier eller Mei Tai, men har absolutt null peiling og trenger tips og raad fra dere med erfaring! takker og bukker for det:)
helene0: jan09+jun11 Skrevet 3. mars 2011 #2 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har en hjemmesydd MeiTai, den er nett og god iom at stoffet ikke er så tykt, lett å få med seg rundt. Jeg har ikke brukt den etter at gutteplutt var 1,5 år men brukte den mye helt fra han var 3-4 uker. Det kan være litt klønete i starten, men etter et par ganger går det kjapt og greit å knyte på. Denne gangen tror jeg at jeg skal investere i et elastisk sjal i tillegg, det kan gi litt flere muligheter til bruksområder
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 3. mars 2011 #3 Skrevet 3. mars 2011 Fra starten av anbefaler jeg et elastisk sjal feks www.sleepywrap.com. Når barnet nærmer seg 8-10 kg er det hensiktsmessig å bytte til et vevd sjal (selfølgelig er Mei Tai også super), siden barnet vil sige litt i det elastiske når det blir så tungt. Mange gode råd og instruksjoner på www.tettinntil.no
Rose04 Skrevet 3. mars 2011 #4 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har Close baby carrier og er veldig fornøyd. Rask og enkel å ta på seg og putte baby i. Jeg brukte den fra baby var 4 dager gammel og han sovnet med en gang han ble satt oppi, han elsket den. Jeg har også en Manduca som jeg tenkte å bruke når baby blir litt større. Så egentlig trenger du både baby carrier og Mei Tai/ Manduca e.l. For Close baby carrier er super de første månedene og Mei Tai/Manduca er nok bedre enn baby Carrier når ungen blir 1-2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå