1Charlie Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Noen som har hatt Noro viruset mens de gikk gravide? Jeg hadde det for 2 uker siden og hadde sinnsykt vondt i magen og ryggen, kjentes ut som rier og jeg trodde faktisk fødselen var i gang, jordmoren min også faktisk.. Var dårlig ei uke, kasta opp all mat og vann og hadde diare, ble fulgt opp på sykehuset for å holde øye med babyen, om den hadde det bra og la på seg etc. Det gjorde den heldigvis. Nå er jeg i form igjen, og 4 dager til termin.
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Uff, så godt det gikk bra. Trodde ikke det var noe farlig. Jeg har 7 uker til termin, og har ikke fått det enda hvertfall.. Men det går sinnsykt mye av det i barnehagen...Skrekk og gru. Lykke til hvertfall!
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Jeg er nettopp ferdig med det! Spydde på meg rier til og med, men de stoppet samme dag.. Sliter fortsatt med sterke og regelmessige kynnere og mensensmerter, men det var vist ikke noe fødsel på gang ifølge jordmor. Unner ingen å få det viruset! Kan jo tenke deg å stå der å få spy utav munnen og nesa og i tillegg få en rie som du ikke klarer og puste deg igjennom pga at du har spy i nesa xD herlighet....nei huff....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå