Gå til innhold

Hva jobber dere julimammaer med, hva tjener dere og er dere i full jobb enda?:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som distriktssjef, og tjener 550.000 kr i året! Er fortsatt i full jobb og trives med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare 550.000??! Også tør du å sette barn til verden..?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det for et svar? Lenge leve janteloven - du må jo være et supert eksempel på det! Er det mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er totalt uvesentlig hva andre her tjener, og har heller ikke behov for å flashe hvor mye jeg tjener selv.. dette innlegget virket for meg helt meningsløst; hvorfor trenger man å vite hva damene her inne tjener..? Ja, det er morsomt å vite hva folk arbeider med, men lønn...? Veldig uvesentlig, og litt usmaklig å spørre om, etter min mening. Har ingenting med jantelov å gjøre, men det virker bare så meningsløst å spørre om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk helt frivillig å svar på innleggene her, så jeg ser virkelig ikke problemet ditt! Dette var en ide som jeg snappet opp fra en av de andre forumene her inne - syntes det var litt morsomt. Vil du ikke svare, så la være - ikke verre enn det vet du!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg enig i det. Hadde jo vært greit om den som la innlegget ut turte å sette sitt navn på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei.

 

jobber som sykepleier, 50 % sykemeldt pga bekkenløsning. Årslønn ca 345.0000. enig at det er frivillig å svare.skjønner ikke hvorfor noen bruker engergi på å rakke ned på andre sine innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som assisterende butikksjef, jobber for tiden 50% pga ryggplager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt greit at man ikke trenger å lese/svare på de innlegg man synes er teite, men synes virkelig de som legger inn innlegg under "anonym" kan holde seg på anonymsidene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, høy temperatur ;) nesten som på anonymforum ja. terminklubbene er jo vanligvis litt "snillere" enn anonymforum.

 

er forresten fortsatt i 100% jobb, tjener godt nok og er rådgiver :)

 

 

kan signere med nicket mitt jeg da, siden jeg kanskje er litt enig med lillemy (anonym har eget forum ;):)) men, vil ikke spre dårlig stemning i terminklubben, for her vil jeg beholde god stemning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...