Gå til innhold

Hva jobber dere julimammaer med, hva tjener dere og er dere i full jobb enda?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er totalt uvesentlig hva andre her tjener, og har heller ikke behov for å flashe hvor mye jeg tjener selv.. dette innlegget virket for meg helt meningsløst; hvorfor trenger man å vite hva damene her inne tjener..? Ja, det er morsomt å vite hva folk arbeider med, men lønn...? Veldig uvesentlig, og litt usmaklig å spørre om, etter min mening. Har ingenting med jantelov å gjøre, men det virker bare så meningsløst å spørre om..

Det er faktisk helt frivillig å svar på innleggene her, så jeg ser virkelig ikke problemet ditt! Dette var en ide som jeg snappet opp fra en av de andre forumene her inne - syntes det var litt morsomt. Vil du ikke svare, så la være - ikke verre enn det vet du!!

Annonse

hei.

jobber som sykepleier, 50 % sykemeldt pga bekkenløsning. Årslønn ca 345.0000. enig at det er frivillig å svare.skjønner ikke hvorfor noen bruker engergi på å rakke ned på andre sine innlegg.

oj, høy temperatur ;) nesten som på anonymforum ja. terminklubbene er jo vanligvis litt "snillere" enn anonymforum.

er forresten fortsatt i 100% jobb, tjener godt nok og er rådgiver :)

kan signere med nicket mitt jeg da, siden jeg kanskje er litt enig med lillemy (anonym har eget forum ;):)) men, vil ikke spre dårlig stemning i terminklubben, for her vil jeg beholde god stemning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...