Gå til innhold

Kan dette være vannkopper?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har vært borti dette før..

Jenta mi på snart tre hadde feber søndag og mandag. Tirsdag hadde hun utslett på overkroppen og i ansiktet, men ikke feber. I dag har hun en kviselignende sak i ansiktet, pluss at jeg tror hun har en i munnen også.

Det går vannkopper i barnehagen.

Kan det være det hun har? Går det an å ha vannkopper med bare to-tre blemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å ha vannkopper med bare noen få prikker, men hvis hun begynte med feber og så fikk prikker, så er det vel større sannsynlighet at det er en av de barnesykdommene med nr (er det barnesykdom nr4 eller noe som er sånn??). Hvis "kvisene" er vannkopper ligner de mest sannsynlig på små vannblemmer i morgen og da er det ingen tvil:-)

Skrevet

Dette kan være vannkopper. Da dattera mi hadde det så begynte det med et par "kviser" før hun ble "ordentlig" sjuk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...