eskil2687 Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Noen flere som har det slik? Har sure unger som e voksne på snart 22 år,vet ikke om jeg orker noe mere snart.Føles ikke som det blir noe koselig å få en baby i hus leneger:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Mia2011 Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Åhh.. jeg føler med deg.. har også store barn, ikke voksne, men 13 og snart 16år, det krever sitt av en gravid mor utfordringer og fristelser står i kø og jeg bekymrer meg for alt og alle rundt meg.. Har ikke tatt til tårene i det siste, men har hatt noen tøffe dager i dette svangerskapet for å si det sånn. Har hatt det litt tungt de siste dagene, på nippet til å slippe det løs flere ganger, men det har gått over.. Tenker på deg og sender varme tanker.. lite trøst, men det går seg til, i mens er det nok sunnest å tillate seg å kjenne på det.. *klem* fra meg
eskil2687 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2011 Tusen takk for trøstende ord,det varmer mere enn du tror ja:)) Gleder meg jo over jenta i magen da,har 4 gutter fra før også. Men e slitsomt når jeg reagerer så på alt og ingenting for tia liksom......bra det e flere som har det slik....Håpe bare de siste 6-7 ukan går fort no:)) Masse lykke til til deg også. Klem fra meg:))
bokormamma Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Mine unger er små, men jeg er sliten og på griner'n likevel, jeg.... har hatt skikkelig hormonhelvete et par uker og toåringens trass og det at han bare vil ha papppa'n, som er ute og reiser mye, river nervene mine i fillebiter. Og når alt topper seg med opstarnasige unger og fraværende ektemann, da griner jeg bare værre og synes at ingen bryr seg om svangerskapet eller babyen eller at ting ikke er på stell til den kommer. Heldigvis har vi ikke lenge igjen.... hold ut, kjære deg!
Gladmor30 Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Jeg føler med deg! Jeg er et sippe hue fra en annen verden! Jeg griner hele tiden. Har følt med skikkelig deprimert noen uker nå.. Men vet du hva: Jeg fikk påvist ekstrem mangel på B12, jern og folsyre hos legen. Jeg har begynt å ta alt dette.. og vips så ble jeg et annet menneske på rekord tid! Bare sier det selv om dere sikkert vet d... Men det er sikkert mange av dere gravide som går rundt å mangler dette.. og det kan forårsake alvorlige deprejoner. Lykke til!
FrøkenF Skrevet 2. mars 2011 #6 Skrevet 2. mars 2011 Jeg har ingen barn fra før, men gråter flere ganger daglig og føler at alt er ork alikevel. Jeg har også hatt nesten tomme jernlagre, men disse håper jeg på å fylle opp nå snart....mangel på dette pluss masse hormoner kan jo være årsaken til at man orker mye mindre enn før og at terskelen for å takle ting er langt lavere enn vanlig... Lykke til, du holder nok ut de siste ukene!! Selv har jeg 5 uker igjen og håper de går fort;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå