Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Helt greit, men synes det er altfor dyrt og gå på kurs for og høre på hva andre spiser og dagsporsjonene deres er, samt hvordan folk trimmer. Har gått på 1 kurs og kommer ikke til og bruke mer penger på dette. Dessuten er det ulovlig og betale kontant på kursene da kursholderne unndrar skatt:(
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Så det er det kurset går ut på? Får man god veiledning? Kan jeg likegjerne finne all fakta på internett?? Synes også det var veldig dyrt. Men synes du at det hjalp? Og hvor mye gikk du ned? HI
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Altså du lærer jo om hvilke matgrupper du kan spise mye av, litt av og sjelden av, men jeg synes man lærte mest hva andre spiste og hvordan de trimmet. Kurslederen hadde jo en runde hver uke for og fortelle hvem som hadde gått ned mest, hvilke dagsporsjoner vi brukte. Jeg gikk ned 7 kilo på 8 uker, men vil tro at dersom jeg hadde en nabo eller kollega jeg kunne trimmet sammens med så hadde jeg gått ned de kiloene uansett. Man har jo ikke kurslederen hjemme sammens med seg slik at man blir fulgt med hva man spiser eller ikke spiser. Grunnen til at jeg ikke går på flere kurs er at jeg kan motivere meg selv til og gå ned i vekt fremfor og betale flere tusen kroner for og møte likesinnede! Bruker heller pengene jeg kunne brukt på grete roede på nye klær og sko!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå