2 fra før,nr3 født jan.2011:) Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Skal på 6 ukers kontroll neste uke, og lurer litt på hvilken prevensjon jeg skal velge. Spiral er ikke aktuelt for meg, for reagerte veldig på den sist Jeg fullammer, og ønsker prevensjon som man ikke blir så "hormonell" av. Vet det er forskjellig fra person til person, men artig å høre andres erfaringer på de ulike prevensjonsmidlene som finnes. Siden jeg ammer så er det vel ikke alle typer jeg kan bruke, men vil gjerne høre erfaringer om de preventivene også )
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Samme som meg & to små vampyrer; her er mannen sterilisert:) Fram til vi er sikre på at han er helt steril bruker vi kondom.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Ja, var mannen som måtte til pers her også. Veldig fint.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Storfornøyd med kobberspiral. Fungerte som den skulle når den satt der pluss slapp fylle kroppen med hormoner. Da den ble tatt ut ble jeg gravid med det samme =0)
Gjest Skrevet 2. mars 2011 #7 Skrevet 2. mars 2011 Det er kommet en ny p stav nå. Som kan brukes av vi som ammer. Genial. Lite hormoner i.
2 fra før,nr3 født jan.2011:) Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2011 hehe ja sterilisering er vel det beste prevensjonstipset, eller avholdenhet ;oD Vi vet ikke enda om vi vil ha flere, så vi skal avvente ett par år, og hvis vi fortsatt syns vi er ferdige så skal mannen sterilisere seg. Trollemor og prinsessa: hva heter den p-staven? høres kanskje ut som noe for meg
Ugl@ Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 Hormonspiral, er veldig fornøyd med den. Har sluppet både mens og PMS etter den ble satt inn, jeg er blandt de heldigste, særlig siden jeg hadde både store, langvarige og smertefulle mensblødninger og PMS 3-4 dager i forkant av mens der jeg nesten bet hodet av mannen og glefsa etter ungene. Blitt et nytt og bedre menneske rett og slett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå