Gå til innhold

Ingen energi og blir ikke kvitt forkjølelsen!


Millamor - 77

Anbefalte innlegg

Noen andre som har 0 energi? Kan ikke huske at jeg var så sliten sist. Orker jo nesten ingenting, annet enn det jeg presser meg til. Har nå også vært forkjøla i 3 uker!! Skjønner at kroppen sikkert er sliten nå, men jeg trenger litt energi til fødsel.

 

Kan ikke huske at jeg var så sliten med nr 1, men mulig jeg har fortrengt det også;)

Hvordan har dere det så nn på tampen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akuratt likt som deg, utenom forkjølelsen ;)

Orker ingenting, sitter i sofaen hele dagen, eneste jeg orker- er å lage litt mat til meg selv, gå på do å se på tv,hehe.

Stakkars lille vofsen min som bare får gått på do en gang i mens samboeren er på jobb, hehe.. :(

Ellers så hoper det seg opp med skittentøy, oppvask osv, osv.. :(

 

Jeg vil ha enerien min tilbake, nååå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 3 og blir ikkje kvitt influensaforkjølelse. Så no er eg lei og. Hadde termin i går, men normalt går eg alltid over tida. Å ja, pga lite søvn om natta, så er eg ganske sliten om dagene. Minstejenta er kun 2 dager i barnehagen. Syns det er nok når ein ikkje er så gamal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldig vis ikke forskjølse i tillegg men godt det ikke bare er jeg som ikke orker noe.

Jeg er virkelig utslit før jeg har stått opp, ikke er jeg sosial heller jeg sitter i sofaen og drikker te til kjæresten er hjemme jeg orker ikke svare i telefonen vist den ringer endang.

Har termin på søndag så jeg håper det går over snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...