Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Det varierer veldig! Dersom du er vikar gjennom vikarsentral har de sine satser, er du vikar gjennom kommunen, har de sine satser basert på ansiennitet og utdanning, og staten har sine satser som er mye de samme som kommunen sine. Er du ansatt som vikar i 100% stilling og tar ekstra vikartimer er timelønnen mye høyere fordi du får 100% overtid for hver time. Jeg har selv fått alt i fra 157 kr timen til nå 478 kr timen. Jeg er utdannet lærer og jobber i et 100% vikariat nå.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 478 kr timen!!!??? Den vikarstillingen skulle jeg gjerne hatt...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Det er fordi jeg jobber 100%, så når jeg tar ekstra timer blir det 100% overtid, altså dobbel timelønn da på en måte. Men ja, jeg takker ikke akkurat nei til noen ekstra vikartimer
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Jeg er vikar på en offentlig skole og har 183 kr timen og er meget fornøyd med det! Noen flere som har timeslønn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå