Gå til innhold

Uke 2 på antidepressiva og sulten hele tiden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sulten river i magen bare en times tid etter forrige måltid. Jeg prøver å døyve det verste med sunne matvarer, selvom hjernen skriker etter sjokolaaaaade.

Kan noen være så snille å fortelle meg at dette går over? Jeg vil jo ikke spise meg tjukk, men det kjennes rett og slett ut som at jeg skal sulte ihjel hvis jeg ikke spiser kontinuerlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo dessverre en av bivirkningene av og gå på antidepressiva, foreslår at du kutter grønnsaker og har i en skål med vann i kjøleskapet og spiser når den verste sulten melder seg. Evnt så ville jeg forsøkt krom tbl som selges hos apotek og helsekost, det demper søtsuget!

Skrevet

Jeg minnes det der. La på meg veldig mye (ca 30 kilo) etter jeg begynte på de.

Jeg er pillefri og frisk nå og er i gang med slankinga:)

Lykke til. Du får bare være veldig obs, og prøve å velge sunnere mat.

Skrevet

Tamta til mannen min gikk opp 30 kilo på 2-3 måneder når hun begynte på det der. Spesielt søtt.

Skrevet

Min exmann var slik han også når han begynte med antidepresiva, han byttet til slutt medisiner siden det ikke gav seg, med de andre tablettene tok det nesten to mnd før det var mer normalt.

De første han gikk på var helt tragiske. Ikke bare det at han konstant var sulten, men kroppslukta han ble helt rar den også. Svetta som en gris, og luktet værre enn en gris selv om han akkurat kom ut av dusjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...