Gå til innhold

Noen som overgår meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 dager på overtid nå, og har spist kontinuerlig de siste 4 døgn. Er sulten absolutt hele tiden!! Får ikke sove, så jeg sitter oppe og spiser om natten og jeg spiser hele dagen, spiser og spiser og spiser.

Kl 04 i natt var jeg oppe og spiste 6 brødskiver og drakk sjokomelk. La meg igjen, sov til 06 så sto jeg opp og stekte meg pizza (jeg våkner av at jeg er sulten). Spiste en hel grandiosa! Siden det har jeg spist 8 brødskiver med syltetøy, en stor plate melkesjokolade og masse popcorn. Nå er jeg sulten igjen! Putter noe i munnen hele tiden..

Sånn går det hele dagen, og det er jo ikke bra. Har lagt på meg 3,5 kilo på fire døgn :( Er da oppe i en total vektøkning på 29 kilo!

hjelpes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha,, Dette var drastisk, ja:)

Nei, har ikke vært der du er nå, men hadde en bra appetitt jeg også da jeg var gravid.

Spiste en 200 grams sjokolade daglig, men la bare på med 7 kilo gjennom hele svangerskapet fordi forbrenningen min var helt syyk.

Skrevet

Nei jeg overgår ikke deg. Holdt på sånn da jeg hadde bulimi.

Litt sent nå, men du bør jo passe på så ikke babyen blir for stor og dessuten øker faren for diverse som diabetes. Og kiloene skal jo helst av igjen da.

Er du sulten er det ingen god ide å hive innpå sjokolade og popkorn.Men det vet du vel.

Skrevet

Jeg vet.... Jeg har MYE vann i kroppen da, og har spist sunt og normalt hele svangerskapet. Det er de tre siste ukene jeg gått så mye opp i vekt. men nå føler jeg jo nesten at jeg driver og spiser meg ihjel.... Føler meg helt desperat nesten; MÅ ha noe å putte i munnen. Håper virkelig jeg føder snart!

HI

Skrevet

Uff da. Prøv å spis litt sunnere; litt sjokolade er greit, men styr unna hele plater og prøv å spis mat som metter og er bra for deg først liksom! Skjønner det er vanskelig, men det er nok det beste for deg! Kanskje du også burde ringe lege.. burde ikke gå opp så raskt i vekt selv om du spiser en del.. skal faktisk en god del til for å gå opp en kilo liksom..

Skrevet

Hehe jeg er også sulten heeeeele tiden. Maten metter vel kun i 10 min. Er fæl på å leite etter noe i skap osv fordi jeg kjenner et sug. Jeg er kun i uke 24 da. Her går d 3 store stratos plater i uka (!) off..

Skrevet

Jeg går jo opp så raskt fordi jeg sitter på rumpa og stapper i meg mat og godteri 24 timer i døgnet.....

Har snakket med legen min og han sier det er meg det går utover, skader ikke babyen dette de sist dagene mener han.

Jeg klarer jo å få i meg sånne mengder at det er helt vilt, så jeg syns ikke det er så rart at jeg legger på meg ;-)

HI

Skrevet

Haha, hvor i alle dager får du plass til all maten??? :D adde i hvertfall ikke plass til slike mengder på slutten av mine svangerskap, langt derifra...! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...