Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Jeg begynte for noen år siden å få den typiske "p-pille-barten", men denne gikk heldigvis bort med laserbehandling. Imidlertid har det kommet endel flekker i pannen, og jeg irriterer meg grønn. Har prøvd alt av fruktsyre-peeling etc. og det funker jo bittelitt, men huden blir så tynn av det. Blir jo da verre selv om jeg bruker solkrem og solhatt. Noen som kan anbefale en krem e.l som IKKE gjør huden tynnere, men virker i dybden på disse flekkene?? Bruker forøvrig SPF 50 på sommeren og SPF 20 resten av året, HELE tiden...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Har det samme. Ekstrem faktor demper det litt. Tror det er fint lite å gjøre. Men er ikke du flekkfri på vinteren?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Har vært flekkfri før, men nå synes de litt. Andre sier at de ikke ser de, men jeg ser de godt, selv om de er ganske bleke... Har blitt så opphengt at jeg nesten ikke gleder meg til sommeren... Vet det høres forfengelig ut, men blir GAL av de... Har egentlig ganske sterk hud ellers, og aldri hatt så mye som en fregne før disse flekkene flyttet inn...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 illiminating serum fra md formulation. Og illiminating mask. Disse er produktene er mega bra mot pigmentforandringer:)
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Ja, enig at de funker litt, men tar det ikke helt bort for min del... Brukte disse produktene slavisk i nesten ett år....må vel kanskje bare innfinne med med at jeg aldri blir helt kvitt dette. Skulle ønske jeg visste hva kjendisene i USA brukte...hvis penger ikke var noe tema liksom. Hadde Victoria Beckham fått noe slikt, hadde hun jo selvsagt fått det bort...men med hva??! Er villig til å betale hva det skal være (innenfor visse grenser selvsagt:)) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå