Ms.Smith Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Noen som har vært gravid i egypt? Skal ned i sommer, og er da ca 25 uker på vei... Skal bo på et fint hotell med all inclusive, og har ikke tenkt å spise andre steder enn der... Noen som vet?
Mia2011 Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Var der nå, midt i kaoset var da 27uker på vei.. Bodde på ett fint all incl. hotell og pleier alltid å kunne spise det jeg vil med måte da.. hehe.. men denne gangen dro jeg jammen på meg noe dritt, bokstavelig talt.. ble ikke akutt syk, og vet ikke hva som løste det ut (har vært i Egypt mange ganger, og aldri ooplevd lignende..) men jeg fikk diare etter ett par dager og det varte en drøy uke etter at vi kom hjem. Ikke noe smerte eller feber, men måtte nesten løpe på do ett par ganger der nede.. hehe.. Så jeg tror det er veldig individuelt, vi hadde tatt vår forhåndsrgeler, uten å være spedalske, men fikk altså i oss noe allikevel, det skal også sies at min mann fikk det samme.. God tur
TulleMor09&11 Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Vi var der og midt i kaoset Bodde på Blue village Mirabel Beach, eg var gravid i uke 24 da. Spiste slik eg pleier i Egypt, men eg tenkte meg vel kansje litt meir om. Vi blei ikkje sjuke, verken min mann eller vårt barn på 2år. Stor kosa oss. Berre pass deg for varmen, kos deg og nyt ferien
mama73 m/tre søte små Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Hei! Jeg har vært i Egypt mange ganger, men dog aldri når jeg har vært gravid. Har blitt matforgiftet på et av de fine hotellene en gang. Tror det var en omelett som ikke var ordentlig stekt. Bare å passe på at du spiser kokte grønnsaker og at egg og kjøtt er ordentlig gjennomstekt:) Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå