Gjest Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 Vurderer å kjøpe meg ny veske til jobbstart for ca 500 - 1000 kr. maks. Noen som vet om noen coole og praktiske vesker? Retter også en stor takk til dere som hjalp meg med klær for en stund tilbake. Har vært å handlet noen nye antrekk og er sååå fornøyd. Spesiell takk til AnTiLoPeSvIn for tips til fasonger som passer kroppstypen min....
*smula* Skrevet 2. mars 2011 #2 Skrevet 2. mars 2011 Synes det er kult med sånne store brune skinnvesker (fake skinn?) med skulderreim.
Gjest Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Har vært å kjøpt en stor svart en ... antagelig fake skinn for den kosta 299 (salg på veskebutikk) - hadde både skulderreim og såndre korte til å holde inni hånda. Tenkte det var lurt med svart siden jeg nesten bare har svarte sko, støvletter osv De hadde likedan i brun, og hadde egentlig lyst på den å.... den var kanonfin!
Gjest Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Veske bruker jeg så godt som aldri. Hva skal jeg med det, liksom?
Gjest Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 ha ha tenkte å ha : mobil, pengebok, nøkler, avtalebok, håndkrem, matboks og drikkeflaske i den på jobb Kanskje bleier og sånt stæsj ellers når jeg har med barna.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. mars 2011 #6 Skrevet 2. mars 2011 Jeg kjøpte meg en kul en i helga! Var det friis company tro (Er det ikke det det heter da?? Jeg har virkelig ikke peil) Den er stor, henger kjempeflott på skulderen (bare én reim på den) og rommer ALT jeg måtte trenge Kosta bare 399,- og
Gjest Skrevet 2. mars 2011 #7 Skrevet 2. mars 2011 Hehe... Ja, jeg har skjønt at veske er nødvendig, men jeg får det ikke til! Mobil - lomma, pengebok - ligger stort sett i bilen (evt. sekken), nøkler - lomma, avtalebok - på mobilen, håndkrem - husker jeg aldri å ta med, matboks - hvis jeg har med, så er den i sekken, drikkeflaske - har minst en på hvert arbeidssted. For meg blir veske bare i veien, men på jobb har jeg altså sekk - er lærer. ;-)
Papegøyeblomst Skrevet 2. mars 2011 #8 Skrevet 2. mars 2011 Har akkurat kjøpt meg en grisebillig en på ebay, syns den var veldig fin: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220738401835&var=520030836629&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
Gjest Skrevet 3. mars 2011 #9 Skrevet 3. mars 2011 Ha ha den er jo omtrent helt lik min, bare at min er i svart. Sikla veldig på brun jeg også ....
Gjest Skrevet 3. mars 2011 #10 Skrevet 3. mars 2011 Jeg er også egentlig sånn... pleier å ha alt i sekken jeg bruker når jeg sykler til jobb, bærer med alt opp på pulten, også slenger jeg det fra meg der... men er jo ikke så praktisk det da, og noen kan jo fint forsyne seg med det de vil ha.
Gjest Skrevet 3. mars 2011 #11 Skrevet 3. mars 2011 Ville egentlig bare ha en reim på min også.... Ble litt mye med 3. Men det går ant å hekte av den lengste Men de små er så kjekke å ha når man sykler...
Makkapakka Skrevet 3. mars 2011 #12 Skrevet 3. mars 2011 Morris (veskebutikk) har ofte 25% på alle veskene de selger (hadde akkurat nå på CC vest i Oslo). Der selger de bl.a DKNY-vesker. De er veldig fine og går til det aller meste. De er svarte, brune eller hvite. Kjøpte en selv før jul og bruker den veldig mye. Svart skulderveske. Veldig fin og kan bruke den til jobb og "fest". Før-pris er rett over kr 1000, men får du 25% rabatt blir det jo billigere. Ellers ville jeg kjøpt svart eller brun skinn veske. Zara har fine vesker innimellom. Evt sjekk på internett, anbefaler www.asos.com (for både klær og vesker) eller www.topshop.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå