mamman til lykke Skrevet 2. mars 2011 #1 Skrevet 2. mars 2011 skal ha navne fest for min lille jente om 1 mnd, så det haster litt me å få ut invitasjonene, men aner ikke hva jeg kan skrive på! har noen en grei mal på navnefest invitasjon?
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #2 Skrevet 4. mars 2011 hei, fant faktisk en kjempe fin mal som jeg fant her inne:) Du inviteres herved til dåp og velkomstfest for (navn) Dåpsseremonien finner sted i (kirke) (tidspunkt/dato) Etter seremonien samles vi i (adresse) for å feire begivenheten. Alle innslag til festen (musikk, sang, tale, dikt m.m) mottas med takk! (navn) sine faddere blir (navn) (navn) vil skal være gudmor og bærer (navn) ved dåpsseremonien. Vær vennlig å gi beskjed snarest om du/dere kommer. (navn og tlfnr)
Trinemorlille Skrevet 7. mars 2011 #3 Skrevet 7. mars 2011 Jeg lagde invit på fotoknudsen.no og de ble kjempefine! rask levering også Slet lenge med formuleringene men til slutt ble det : (forsiden med bilde av babyen) Invitasjon til :...... dåp Inni, med tre bilder på ene siden og tekst på andre ....... døpes i ......kirke søndag ........kl... Vi inviterer ....... til dåpsselskap på ....... etter gudstjenesten. Håper dere vil feire dagen sammen med oss! su innen .... Hilsen .....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå