Gå til innhold

Hei! Da tør jeg endelig...


desembertulle

Anbefalte innlegg

...å "melde" meg inn her, og si hei til alle dere andre med septemberbarn i magen. Har temin 6. september med barn nummer to. Siden jeg er nokså voksen - 39 år - har vi vært på tidlig ultralyd og fått bare gode nyheter! Hurra! Nå har jeg endelig hatt mot til å sprenge nyheten.

Bor på Lørenskog, er gift, og har ei lita snuppe på to år og 4 måneder fra før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis!! Å velkommen inn i September familien :o)

 

Håper du/dere får en flott tid her inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg! :-)

Litt i samme "båt" som deg, er 37 år, og skal ha nr 2. skal på tidlig UL tirsdag 08.03-11... både gleder og gruer meg!!!! Lykke til videre!!!

termin 12/09-11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, jeg er også 37 og venter nr to i september.

 

Var på tidlig UL på fredag og var da ca 10+5, dvs termin 20 sept. Da er vesla 22 mnd, så det blir en spennende og hektisk høst. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-) det var koselig at det var flere av oss med noen år bak oss.... jeg er også 37, men rekker å fylle 38 før termin i september. Har ei snuppe som fyller 2 år i sommer, og en gutt på snart 10 år. Dette blir moro, og hektisk :-) Hvordan gjør dere det med jobb etterhvert? Jeg skulle gjerne gått hjemme litt, men det er ikke økonomi. Det er siste barnet, og det hadde vært så deilig å ta noen år i ro og mak, denne småbarnstiden får vi ikke igjen. Jeg skal på "tidlig ul" om et par uker, så det blir jo ikke så veldig tidlig, uke 15 el 16... men gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!

 

Her er en til "voksen" :)

 

Jeg er 38 og rekker å bli 39 før termin i slutten av september. Har en elleve-åring og en seks-åring fra før som gleder seg veldig.

Kult å se at det er flere i samme alder!

 

Skal på KUB-test (som det heter her i sverige) om et par uker, det blir spennende. Flere som har gjort testen eller skal gjøre fostervann/morkakeprøve?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro at det er flere av oss i "voksen"-kategorien...!!

 

Til B72: Vi har ikke tatt denne testen. Men da vi var på tidlig ultralyd var det bare positive funn, og med dataprogrammet som funnene ble lagt inn i, ble min nye risiko for eventuelle avvik satt til 1:2650.

En risiko på 1:2650 er mye mindre enn en risiko på ca 1:100 for en spontanabort etter en fostervanns- eller morkakeprøve. Så da bestemte vi oss for å slå oss til ro med resultatene derfra, og kommer ikke til å gå videre med noen prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, Snoopy, småbarnstida kommer ikke tilbake. Vi har tatt lang foreldreperm med førstemann, omtrent ett år hver, dvs nå på slutten har min mann ulønna perm og er hjemme med vesla. Håper å få til det samme med nr to, selv om nr to ble påbegynt litt kjappere enn planlagt og vi dermed ikke får spart opp så mye på forhånd...

 

Vi har delvis løst det med avdragsfrihet på bolig- og studielån den perioden vi lever på ei inntekt, det blir noe knapt og vi må redusere forbruk, feriereiser osv til et minimum, men det går. Drømmer også om å jobbe litt redusert etterhvert, tror det skal være realistisk å få til 80 % for begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36 år og venter mitt fjerde barn i september. Litt usikker termindato - gleder meg til UL 28.03....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...