Gå til innhold

Den "hellige" datoen er her, termin IDAG!


juliea med pike 07.03.11 <3

Anbefalte innlegg

da er dagen her, termindatoen min 2 mars. Sett på denne datoen som hellig at DA blir jeg mamma.. Nå sitter jeg i sofaen lysvåken, kjenner etter hvert eneste lille ubehag, men nope ingen tegn til noe fødsel på meg.

 

Jeg vet jo at som førstegangs er det vanlig å gå over, men min mentale innstilling har ikke helt fulgt statestikken der kan jeg vel si...

 

Hva nå? ikke noe mer å telle ned til, ingenting å forholde meg til. Jeg føler meg ufattelig utålmodig, og har absolutt ingen kontroll, det er uvant ja!

 

Så nå skal jeg gjøre som "alle" sier nyte mine siste dager som det fremdeles kun er meg å tenke på. Eller jeg skal prøve å nyte det å slippe taket... Hun kommer når hun er klar og det vet jeg jo!

 

Jeg skal til jm i dag så møte noen venninner her og der for å fylle dagen, jo mer jeg gjør jo fortere går tiden, og det er ren tortur å sitte hjemme å ruge :/

 

Så litt frustrasjon, og tanker fikk jeg ut nå .. Hehe godt det! Hvor ligger dere i løypa da jenter?

Hvordan er motet nå på siste etappen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg! Mensentermin idag og UL-termin på lørdag. Er rimelig klar på å få han ut nå :)

 

Har ikke merket noe til rier/masrier/sterke kynnere eller noe annet men våknet i morrest og følte meg rar og kvalm. Fødeboka mi sier at når fødselen nærmer seg vil kroppen tømme tarmen for å få bedre plass til barnet og OBOY! skal si det stemmer her!! :) he he sorry details men jeg har ikke gjort annet enn å sitte på do idag. Skal også til JM idag og håper hun har gode nyheter til meg.

 

Lykke til!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin i dag, men ingen tegn til action. Ikke har han festa seg, magen er høy, ingen merkbare kynner ennå. Har vært innstilt på å gå lenger enn termin hele tida, men vanskelig å ikke være litt utålmodig nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt man ofte får diare som fødselstegn, i dag har jeg ikke hatt noe av det, tvert i mot hatt mye hard mage siste tiden jeg =(

I dag har jeg bakt fødekake.. ingen virkning ennå hehe ikke at jeg trodde på det, men hadde lyst på kake så kunne like gjerne bake den da :P

 

Turnerimagen det er jo ikke alle som har noen symptomer i det hele tatt før fødsel! Tanten min hadde ingen fortegn, LUCKY!! Så kan jo være det skjer før vi aner det, men er jo lurt å forbrede oss på å gå en del dager over ja..

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, flere som har sagt at de ikke hadde noen tegn på forhånd, så han kan vel komme når som helst ja:) Er på ingen måte løs i magen jeg heller, har liksom venta litt på det i det minste. Jaja, er jo helt klart heldig som er i så god form, sover godt om natta og alt:) Og nå er det jo i alle fall ikke mer enn to uker til vi får møte den lille babisen, burde jo klare litt til når man har venta så lenge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...