Februarfisk Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Bare lurte på hvordan dere får til å date samtidig som dere er alene med ett barn. Man bør jo vente en stund med å introdusere ny partner, så hvordan får man truffet ham?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Har en baby på 11 måneder og har lagt dating på hylla for laaaaang tid fremover. Det føles helt greit at det bare er oss og jeg vil vente lenge før det kommer en mann inn i livet vårt.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #3 Skrevet 2. mars 2011 Ja, det det kan du si.. . Får satse på en tålmodig og snill mann som synes det går bra å møtes litt sjelden i begynnelsen, til man vet om man vil satse. Eventuelt kan man jo ha rolig besøk om kvelden etter barnas leggetid, og presentere ham som en venn om barnet våkner.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #4 Skrevet 2. mars 2011 Barnevakt. Eller hjemme hos meg etter at barna har lagt seg på kvelden.(dog da etter noen dater ) De trenger jo ikke møte han selv om han er her i huset. Og skulle de våkne blir de bare lagt igjen så om det er en jeg dater eller bare en venn eller venninne som sitter i stua med meg vet de jo ikke
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 3. mars 2011 #5 Skrevet 3. mars 2011 Komme etter at barnet er lagt og være venner sammen med barnet har funket her.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2011 #6 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har nå 2 sjefer i huset: Du har en del erfaring på dette nå ikke sant? Mener å huske at du har vært på mannejakt lenge? hihi. Hvordan har det vært med de du har hatt et forhold til som det ikke har blitt noe mer med likevel da? Når man presenterer de for barna som venner/ kompiser, også blir de borte igjen etter kort tid?
Gjest Skrevet 4. mars 2011 #7 Skrevet 4. mars 2011 Det kommer litt an på hvor gammelt barnet/barna er. Min datter er 8 mnd, jeg traff en mann for 3 mnd siden, vi har vært kjærester i 2 av de. Og han har truffet datteren min mange ganger. Men nå er han også svært innstilt på å steppe inn som erstatning for en far som aldri er der. Men av og til har vi "kjæreste-tid". Da er mine foreldre barnevakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå