Gå til innhold

ABC design cobra på vinterføre - erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så plutselig at det var litt viktig å få med spørsmålstegn på slutten i headingen her....Derfor to nesten helt like innlegg

Finner ingen med reelle erfaringer med denne vognen på vinterføre, kun folk som tror den kommer til å bli bra til vinteren. Men nå som vi er kommet til mars, så håper jeg noen kan komme med erfaringer fra vinterbruk på vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har denne vogna...

Syns vel ingen vogner er spesielt gode å kjøre på vinterføre..

Vogna fungerer greit når det er måkt og når det ikke ligger mye snø i veien.

Har prøvd den på umåkte veier med 10 cm snø eller mer, og da var den tung å dytte, men det er det vel med alle.. :)

Lettest å kjøre med framhjulet låst fast på vinteren. Den var helt grei å ha i vinter egentlig. Litt glatte hjul, og tungt å komme seg over noen brøytekanter, men kom meg fram dit jeg skulle.. Vogna veier jo ikke så mye i seg selv så jeg tror den er lettere å kjøre enn en del andre vogner av den grunn.

Handlekurven under vogna er av stoff så den skled over snøkantene uten å hindre noe..

Så som en vogn å kjøre på veier som pleier å bli brøytet fungerer vogna veldig greit, men hvis du skal ha en vogn som kan kjøre litt utenom det anbefales den ikke.

Syns det kanskje festet seg litt mindre snø inni hjulene enn på en del andre vogner..

Jeg er fornøyd med vogna, og den fungerer bra til mitt bruk på vinteren..

Vesla likte seg godt i vogna i vinter, for hu får sett så mye.. Og det var veldig morro når mamma sleit litt med enkelte brøytekanter... Da lo hu godt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...