Gå til innhold

O lycka o glädje!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i full jobb i 1.5 år etter endt studium. Jeg fikk jobb med en gang. Fullt så lett gikk det ikke for samboeren min, men idag over et halvt år etter han leverte masteren, så fikk han jobb! Tilsetningsrådet fattet beslutningen idag! Åååååå, endelig! Nå kan vi endelig være på utkikk etter noe eget sted å bo. Slippe å leie! Leve som folk:))) Kanskje jeg kan melde meg inn i gartnerlosjen etter hvert:)

Glede!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott, hurra! ...og jeg begynte plutselig å nynne på Idas sommarvisa av dine svenske gloser...

:-)

Skrevet

Lilla Ida er jo så søøøt!

Skrevet

Och bena blir fulla med spring!

Skrevet

Det er det beste uttrykket! Benen blir ju fulla med spring!

Skrevet

Du kan jo foresten fint være geriljagartner uten egen hage!

Gjest sug lut
Skrevet

Gratulerer i bøtter og spann og blomsterkasser!

Skrevet

gratulerer! det blir helt sikkert ekstremt deilig :)

personlig har jeg insett at skal jeg noen gang få et ordentlig sted å bo, så må jeg

1 skaffe meg mann, eller

2 flytte til helvete. eller

3 komme inn på stortinget.

jeg har store planer om å gå for nr 3, men i 20 min i sta vurderte jeg nr 1 ganske kraftig. det er sånt som skjer når man møter kjekke menn med bra verdisyn, oppdratt av en god feminist. men desverre var han som alle de andre bra folka gift.

Skrevet

Takk så mye dere!! Vi er veldig glade:)

Geriljagartner hadde kanskje vært noe!

Det ordner seg for snille og flinke piker, frøken velferdsrett. Du sitter ved siden av Jens i stortinget før du vet ordet av det:)))

Skrevet

Jg forslår visesanger. Jeg venter fremdeles på sangen om å være sønn av en feminist! (ventet et helt døgn faktisk!)

Skrevet

Takk:)))) Besteveninnen min i barneskolen het Anna B, hihi

Skrevet

haha... jeg er ikke helt sikker på om den tåler dagens lys. men jeg skal prøve å skrive den ned i kveld. godt mulig at den høres bedre ut i hodet mitt en på ordentlig.

tror jeg skal gi ut et album basert på feministiske sanger. men først skal jeg kose meg med "generasjon sex" for å få litt inspirasjon :)

tror foresten jeg skal gi ut en bok som heter "når alenemødre danser" som skal ta opp temaet "hvorfor alenemødre er lykligere en andre mødre", i form av "hva feiler det norske menn". jeg må bare forske på om alenemødre faktisk er lykkeligere først. ellers faller jo boken på sinn urimlighet

Skrevet

ååå.. søte tante grusom :) når jeg kommer på stortinget og får sitte ved siden av jens så skal jeg få barn med han.. hihi... det blir så bra!

Skrevet

Du vet at det må mer til enn som så for å lage barn, hehe.

Nei da, det blir nok perfekt:)

Skrevet

ingen klarer å sitte ved siden av meg uten å få et intenst ønske om å lage barn :D

Skrevet

I lys av din pågående utdanning så burde du kanskje heller se på alenemødre og myter og hvordan de bruker velferdssystemet.

Jeg venter fremdeles på sangen forresten! tekst og melodi, takk! :P

Håper det er en vill meodi og en enda villere tekst! *glede seg*

Skrevet

det har jeg en stor plan om å gjøre i min bachlor oppgave :D det blir fint og kunne skrive 35 sider om overgangstønad, hvordan den brukes og om det fungerer etter hensikten.

den sangen ja,,,hm.. jeg er litt usikker på om den tåler dagens lys, desuten har jeg ingen mellodi.. hahah.. men jeg kan love deg at du får den på inboksen og ikke her :D

Skrevet

Hva?! Tåler den ikke dagens lys? HO ho, saftige saker skjønner jeg det her. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...