Gå til innhold

Kom over denne bloggen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den er så utrolig trist...:(

Stakkars jente:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars mennesker som mistet det aller kjæreste de har.Så nydelig han var,vesle gutten.

Skrevet

Grusomt. Jeg strigråter. For en vakker liten gutt. Stakkars, stakkars mennesker. Jeg blir fysisk dårlig, det er bare meningsløst og ubegripelig trist.

Skrevet

Huff ja det er helt grusomt :( Klarer ikke å forestille meg hvordan de må ha det, ikke at jeg vil heller,men... huff og huff <\3

Skrevet

Jeg så den videoen de hadde lagt ut.. og strigråt..

Skrevet

Ja, veldig trist. Det verste er kanskje at jeg alltid gikk med en ubegrunnet redsel inni meg, for at det skulle skje, etter at hun gikk på overtid (kjenner henne personlig). Tragisk historie og skjebne. :(

Skrevet

Det ga meg helt frysninger å lese de siste innleggene hennes... Hun gledet seg sånn til fødselen og alt var lykke og deretter... Det er forferdelig trist! Håper hun kommer seg opp igjen. Livet går videre, men verden kan være grusom...

Skrevet

Huff så fælt!!! Håper ingen opplever noe slikt igjen....må være heeelt forferdelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...