Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Og den er så utrolig trist... Stakkars jente:(
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Stakkars mennesker som mistet det aller kjæreste de har.Så nydelig han var,vesle gutten.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Grusomt. Jeg strigråter. For en vakker liten gutt. Stakkars, stakkars mennesker. Jeg blir fysisk dårlig, det er bare meningsløst og ubegripelig trist.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 Huff ja det er helt grusomt Klarer ikke å forestille meg hvordan de må ha det, ikke at jeg vil heller,men... huff og huff <\3
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Jeg så den videoen de hadde lagt ut.. og strigråt..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Ja, veldig trist. Det verste er kanskje at jeg alltid gikk med en ubegrunnet redsel inni meg, for at det skulle skje, etter at hun gikk på overtid (kjenner henne personlig). Tragisk historie og skjebne.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 Det ga meg helt frysninger å lese de siste innleggene hennes... Hun gledet seg sånn til fødselen og alt var lykke og deretter... Det er forferdelig trist! Håper hun kommer seg opp igjen. Livet går videre, men verden kan være grusom...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2011 #11 Skrevet 2. mars 2011 Huff så fælt!!! Håper ingen opplever noe slikt igjen....må være heeelt forferdelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå