Gå til innhold

barn med spesielt behov i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

de sa på foreldresamtale at det var et barn med spesielt behov i barnehagen. hva kan det være? jeg har ikke lagt merke til noe barn som ikke er normalt ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal de opplyse om slikt på en foreldresamtale??? Jaja, uansett. Jeg har et barn med spesielle behov i bhg, og du ser det ikke på han. Han har autistiske trekk, og har en assistent i nærheten av seg hele tiden. Men en klarer ikke se det på han liksom. En må studere oppførselen og snakke med han osv for å oppdage det, så ikke så lett for en annen forelder og legge merke til i hene og bringesituasjoner. Men det er jo helt normalt med barn med spesielle behov i en bhg, er det ikke?

Skrevet

Hvorfor sier bhg det?

For at skravla skal gå?

Skrevet

Veldig spesielt å opplyse om det, ja, selv om ikke de nevner navn.

Men to the point -det kan være språkvansker, sosiale vansker osv... Lista kan være uendelig lang. Det er ikke alle det syns på, liksom.

Skrevet

Spesielle behov kan jo være alt fra multihandicap til usynlige vansker.Mitt barn har et usynlig handicap og har spesialpedagog.

Men merkelig å nevne det på en foreldresamtale,slik informasjon hører heller hjemme på et åpent foreldremøte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...