Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 min lille pike på 10 mnd. bruker å ligge å kose med ansiktet HELT inntil sengekanten...burde jeg flytte på henne eller bare la henne ligge slik?Er redd hun ikke skal få nok luft.... Og hva med kosebamser?Greit å ha en kosebamse/klut i senga?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Det er helt vanlig å ligge gnudd oppi kanten Min eldste på 6 år gjør det fortsatt! tji jti og kosebamser og kluter er topp å ha i senga. Godt med kjente lukter
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 okei så det er ikke farlig?hun ligger jo med nesa helt inni..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Helt vanlig, er slik her også. De flytter på hodet dersom servile vanskelig å puste. Koseklut er helt obligatorisk hos oss, en liten gassklut som ikke er farlig å ha i ansiktet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå