IngyThing & lykkeliten Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 jeg er så ubeskrivelig trøtt jeg, blir reint deppa av å ikke kunne støvsuge huset uten å måtte legge meg nedpå litt etterpå. Er det mange av dere som sliter med å være uvanelig trøtte?
maiprinsessa:) Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Nå ble jeg lettet over å lese innlegget ditt... Her har jeg hengt opp klesvaska og måtte legge meg på sofan igjen...trøtt konstant:P Så du er ikke alene=)
IngyThing & lykkeliten Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2011 godt å høre! Selvom jeg ikke unner deg å være tøtt. Synes det er helt pyton jeg.-Håper virkelig det avtar snart. Noen dager (var sjukemeldt en mnd) sov jeg 4 ganger i løpet av dagen og alikevel kunne jeg legge emg klokka ni og snorke til dagen etter! Galskap i forholdt til mitt vanlige jeg.. *sukk* Så måtte alle som skulle ha litt overskudd å avse, sende alt av energi vår vei!!!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Huff, ja... Orker ingen verdens ting!! Er i full jobb, og kommer hjem i 4-5 tida om dagene, og er helt utmatta! Maa jo liksom lage mat og spise, og bare DET er et ork!!! Saa utenom det orker jeg ingenting. Foeler meg forferdelig for ikke aa holde huset rent, men jeg utsetter og utsetter.... Bra vi ikke har astma!... Og haaper virkelig det gaar over foer babyen kommer saa jeg kan faa stand paa ting! Dette var jeg plaga med i 1.trim (litt verre enn naa ogsaa) men saa kom det igjen ca i uke 22 Naa tar jeg kvelden!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 2. mars 2011 #5 Skrevet 2. mars 2011 Ubeskrivelig trøtt og sliten! Og det passer ikke sammen med to små barn som våkner kl 6 om morgenen! Heldigvis er jeg delvis sykmeldt pga kynnere, så jeg får lurt meg til en ekstra lur på dagen innimellom.
maiprinsessa:) Skrevet 2. mars 2011 #6 Skrevet 2. mars 2011 Langt er du på vei da? Jeg har 12 uker igjen,og merker nå at energien er borte..igjen...hehe..men det hører med.. Ja om folk har energi til overs,er det bare å sende avgårde i denne retningen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå