Gå til innhold

hva tenker dere om en


Anbefalte innlegg

Skrevet

3,5 åring som veier 25 kg, er omtrent 105 cm lang og lever på pasta/nudler med ketchup, mc donalds, litt brødmat og myyye kjeks, boller, saft/brus ol.

Synes nesten det er en slags omsorgssvikt å ikke passe på at barnet får riktig mat og la det bli så stort jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, enig. -Ikke bra!

Skrevet

Huff, min 7 åring veier 21 kg!!!!

Det var ekstremt mye for et så lite barn, noen burde reagere!

Blir så forbanna provosert over foreldre som skal prakke på sine dritt vaner på ungene sine altså!

Og jada, jeg er selv overvektig og vet godt hvorfor, men jeg er ekstremt nøye med hva ungene ser at jeg spiser/drikker. Og ikke minst, hva slags mat de får...

Skrevet

Det er utvilsomt omsorgssvikt når barnet spiser så usunt og i tillegg er overvektig. Foreldrene bør få hjelp og veiledning.

Skrevet

Å gi barnet et så dårlig kosthold anser jeg som alvorlig omsorgssvikt om det ikke er en god grunn til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...