Eeniemeenie Skrevet 1. mars 2011 #1 Skrevet 1. mars 2011 Kom med forslag Tenker sommerferien ( Juni), varighet ca 4 dager.. Vi er 3 venninner som vil reise.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Heeeeelt klart New York =0) jentene og jeg har vært mange steder men der er det FANTATISK =0) JEG VIL TILBAKE JEG VIL TILBAKE =0)
Tommage♀♂ Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 Litt langt å reise helt til USA for en 4 dagers tur kanskje? Jeg foreslår London. Og jeg vil bli med!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Mange fine byer Liker Stockholm godt jeg
Eeniemeenie Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2011 Vi har tenkt på NYC faktisk, men er enig med hun under her.. Kansje litt langt å reise for en langhelg? Da må vi kanskje ta noen dager ekstra isåfall.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 1. mars 2011 #7 Skrevet 1. mars 2011 Vi var der 4 netter =0). Jeg hadde vært der ett par ganger før så jeg hadde sett det meste turisttingene før men hun ene var første gang. Vi dro til de viktigste tingene. Vi storkoste oss. Vi planla neste tur dit på vei hjem =0)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. mars 2011 #8 Skrevet 1. mars 2011 Elsker London selv, mulig den er litt "brukt opp" men jeg nyter hvert minutt der selv =))
kokelimonke Skrevet 1. mars 2011 #9 Skrevet 1. mars 2011 New York drømmer jeg om og, men da ville jeg kanskje hatt litt mer tid (og god råd, hehe). Ellers vil jeg anbefale Barcelona!! Fantastisk by!!
Fire småtroll Skrevet 1. mars 2011 #10 Skrevet 1. mars 2011 Liker Amsterdam jeg da, deilig mat og ikke minst en helt fenomenal handlegate Ellers er Firenze virkelig å anbefale.
~sjiraff~ Skrevet 1. mars 2011 #11 Skrevet 1. mars 2011 Praha Ellers har jeg hørt at Krakow skal være fantastisk!
~~ElleMelle~~ Skrevet 1. mars 2011 #12 Skrevet 1. mars 2011 Barcelona og Madrid -like fantastiske byer begge to. Mat og vin, tapasbarer og andre barer, koselige kafèer på koselige torg, og billig shopping! Og rimelig garantert sol -jeg vil helst slippe dårlig vær på en sånn langhelg.
Gjest Kira ønsker seg en til ♥ Skrevet 1. mars 2011 #13 Skrevet 1. mars 2011 Jeg må si meg enig med dem som nevner Barcelona. Det er den storbyen som fortsatt ligger på toppen av min liste. Det er en by som har alt fra strand og shopping til kultur og flotte bygninger. Ellers synes jeg også at København er en kjempe koselig by.
sillyfilly og Olivia Skrevet 2. mars 2011 #14 Skrevet 2. mars 2011 Barcelona er min favoritt by over alle! Om sommeren er det fantastisk. Shopping, kultur, og strand i samme by
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 2. mars 2011 #15 Skrevet 2. mars 2011 Amsterdam!! Vært i mange storbyer, og hadde ikke store forventninger til denne byen, men den er fantastisk!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå