Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #2 Skrevet 1. mars 2011 Hun har ikke fylt 1 år enda, men når hun fyller 1 år (om 2 måneder) inviterer jeg til familieselskap med kaffe og kaker. Blir mest feiring for min del da siden hun er såpass liten at hun kanskje ikke vil skjønne så mye, men jeg gleder meg:-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #3 Skrevet 1. mars 2011 vi inviterte besteforeldrene, tanter og onkler og feiret 1 åringen med kake med 1 lys på, bursdagssang, ballonger og gaver. Veldig koselig! Noen dager senere feriet vi med de små vennene hennes fra barselgruppa. Det var vel egentlig ikke noe selskap i den forstand, de små lekte på gulvet og vi voksne lekte med dem og skravlet med hverandre. Jeg hadde bakt en kake og laget fruktsalat!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #4 Skrevet 1. mars 2011 Hadde stor hagefest hos barnets farmor (har ikke plass hos oss). Vi grilla masse mat, hadde flere kaker og badet svigemors basseng. Så pakket vi opp gaver. En kjempesuksess og gutten storkoste seg og var overhyper og kjempeglad hele dagen Trudde ikke han kom til å skjønne at det var han det handlet om, men der tok jeg feil Det var i slutten av mai.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #5 Skrevet 1. mars 2011 Det som er så "dumt" er at vi må ha to selskap og ingen av de er på selve dagen. På selve dagen skal vi vekke med sang, god frokost og gaver og ut å spise. Og på familieselskapene skal vi ha kaffe og kaker og sikkert gaver fra familien. Så det blir mye kake den uka
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2011 #6 Skrevet 1. mars 2011 18.29 er HI forresten. Så da spørs det hvor mye jeg skal gjøre ut av hver feiring. Alt man skal gå å tenke på altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå